ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
(α) Επιστροφές λόγω λάθους παράδοσης
Εφόσον παραδοθούν προϊόντα διαφορετικά από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη, να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α., Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ενημερωθεί εγγράφως η Εταιρεία υποβάλλοντας το αίτημα αντικατάστασης.
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του λάθους προϊόντος και τα έξοδα επαναποστολής του σωστού προϊόντων στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, εφόσον το λάθος προϊόν αποσταλεί από τον πελάτη καθ΄ υπόδειξη της Εταιρείας με τα συνεργαζόμενα με αυτήν μεταφορικά μέσα. Σε διαφορετική περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
(β) Επιστροφή χτυπημένου προϊόντος
Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων).
Θα πρέπει να ενημερωθεί εγγράφως η Εταιρεία και το προϊόν να μην φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α., Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.
(γ) Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος κατά την παράδοση (Dead On Arrival– DOA)
Για επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος ως προς την λειτουργία (DOA) θα πρέπει να ενημερωθεί εγγράφως η Εταιρεία υποβάλλοντας το αίτημα αντικατάστασης. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την άμεση επικοινωνία με τους αρμόδιους τεχνικούς του εκάστοτε προμηθευτή με σκοπό τη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες από την προμηθεύτρια εταιρεία διαδικασίες ελέγχου. Την ευθύνη υπόδειξης του τρόπου αποκατάστασης του προβλήματος, δηλαδή την αντικατάστασή του προϊόντος με ίδιο ή κατά περίπτωση η μερική επισκευή ή αντικατάσταση τμήματος, που διαπιστωθεί ότι έχει βλάβη ή φθορά έχει αποκλειστικά η προμηθεύτρια εταιρεία.
Το προϊόν θα πρέπει να μην φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α., Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος (DOA) ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, με τραπεζικό έμβασμα σε περίπτωση εξόφλησης με τραπεζική κατάθεση) με επιμέλεια της Εταιρείας.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της Εταιρείας για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της Εταιρείας (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα εντός περιόδου DOA βαρύνουν την Εταιρεία εφόσον το προϊόν αποσταλεί από τον πελάτη καθ΄ υπόδειξη της Εταιρείας με τα συνεργαζόμενα με αυτήν μεταφορικά μέσα. Σε διαφορετική περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, να μην φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, τα πρωτότυπα έγγραφα και έντυπα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α., Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ), την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρία για την αποστολή του είδους στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους στην Εταιρεία.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις παραλάβει το αίτημα (Υπόδειγμα Αιτήματος Υπαναχώρησης.pdf).
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία, αποδίδει το τίμημα που εισέπραξε για την εν λόγω παραγγελία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πραγματοποιηθεί η παραγγελία (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, με τραπεζικό έμβασμα σε περίπτωση εξόφλησης με τραπεζική κατάθεση) με επιμέλεια της Εταιρείας.
To Δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που:
- Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν δεν βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθει, φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, δεν φέρει το σύνολο των εξαρτημάτων, δεν υπάρχουν στο σύνολό τους τα πρωτότυπα έγγραφα που το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α., Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ) και η συσκευασία του δεν είναι σε άριστη κατάσταση.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστής ή έχουν την ένδειξη «Κατόπιν παραγγελίας».
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, με τραπεζικό έμβασμα σε περίπτωση εξόφλησης με τραπεζική κατάθεση) με επιμέλεια της Εταιρείας.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της Εταιρείας για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της Εταιρείας (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.
H Εταιρεία δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.